Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
2612

Over mij

Wat reizen betreft: Reislustig, Avontuurlijk, Ondernemend, Zoveel mogelijk zien in korte tijd, Roadtrippen, Treinen, Vliegen, Actief, Af en toe lekker bakken in het zonnetje, Steden, Natuur, Cultuur, Mooie verlaten witte stranden, Tevreden met weinig!

Reizen maakt je krachtig. Reizen maakt je bescheiden, Reizen inspireerd, Reizen maakt je wijs.

De world is a book, and those who not travel only read 1 page.

Jolanda heeft door de jaren heen van jongs af aan al heel veel van de wereld mogen zien, en is vanaf 2010 deze reisblog gestart.

Vanaf 2012 reist ze samen met haar hubby Lion, die ook al heel wat leuke plekjes heeft mogen zien.

Op deze weblog vinden jullie de reisverhalen van Jolanda `s grote reizen vanaf 2010, en de reizen samen met Lion vanaf 2012.

Willen jullie meer van haar reizen vòòr 2010 weten, of van een van de vele korte city trips, en de bestemmingen die lion bezocht heeft w.o Zuid Amerika, mail dan even, laat een berichtje achter of kom dan gezellig even langs voor een bakkie :)

Over mijn reis

Op dit moment lezen jullie alles over ons leven in Australie waar wij in Mei 2013

naar toe verhuisd zijn om hier te werken en te wonen in Kununurra, WA.

Wij zullen regelmatig een berichtje achter laten over hoe het leven eraan toe gaat in de real ozzie outback ;)

Hieronder op het kaartje de bestemmingen die Jolanda bezocht heeft, vragen over een bestemming? Laat maar weten :)

Bezochte landen

Ik heb 51 landen (20%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Brunei, Cambodja, China, Cuba, Cyprus, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Fiji, Filipijnen, Finland, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maldiven, Maleisië, Marokko, Mexico, Myanmar, Nederland, Nieuw-Caledonië, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vanuatu, Verenigd Koninkrijk, Vietnam, Zweden, Zwitserland.